Tuesday, April 01, 2014

5 Fesyen Pilihan Anzalna Nasir Cantik Bergaya!

Pelakon sedang meningkat naik, Anzalna Nasir dilihat sangat pandai berfesyen dan sering menyuai padan warna terang agar kelihatan tidak bosan. Jom, tengok antara fesyen pilihan pelakon cantik manis ini.

1. Wanista sukakan set fesyen Anzalna mengenakan rona hitam dan putih krim, dress paras lutut terdapat motif floral nampak sangat anggun dipadankan dengan kasut tumit tinggi rona putih krim. Tidak lupa juga tas tangan Mulberry.


2. Anggun sekali Anzalna memakai tudung. Mudahan diteruskan sebegini! Rona biru berlawanan dengan rona hot pink nampak sangat kelas dan menarik sekali. Mungkin anda boleh cuba memakai tudung yang bercorak agar penampilan nampak lebih segar dan muda.


3. Kali ini Anzalna padankan rona hitam dengan kuning, wah nampak vogue sekali. Rona hitam pada jumpsuits manakala blazer kontra rona kuning.

4. Set kombo hitam dan putih yang dikenakan Anzalna nampak sangat vogue dan kelas sangat. Tidak lupa Chanel pelengkap gaya. 

5. Anzalna bijak memadankan warna. Kali ini, dia memilih midi dress pastel dipadankan dengan tas tangan biru tua. Cantik sekali!