Thursday, April 03, 2014

Punca sebenar 3 hari kahwin isteri tidak tahan?

Punca sebenar 3 hari kahwin isteri tidak tahan |Hasrat & pengorbanan seorang wanita yang menjadi ‘isteri gantian’ demi mengelakkan keluarga suaminya malu, sia-sia bilamana dia dilayan seperti hamba #seks dan dipandang rendah oleh keluarga suaminya itu.

Sepanjang 4 bulan pertama berkahwin. Hanim, 25, dia dan suami hanya berhubung melalui telefon dan berjumpa seminggu sekali kerana suaminya bekerja sebagai doktor dan bertugas di luar negara.

Punca sebenar 3 hari kahwin isteri tidak tahan

Sikap dingin suaminya itu membuatkan Hanim sedih dan suaminya menjadikan dirinya sebagai hamba #seks setiap kali mereka berjumpa termasuklah #meli-watnya.

“Saya #diliwat ketika usia perkahwinan baru masuk hari ketiga. Selepas itu dia hanya pulang ke rumah sekali-sekala dan setiap kali balik dia mesti mengajak saya melakukan hubungan #kelamin termasuk luar #tabii. Tanpa pilihan, saya terpaksa menurut saja kemahuannya,” katanya.

Tak tahan dilayan sedemikian, Hanim mengambil keputusan untuk bercerai. Perkahwinan mereka hanya mampu bertahan untuk enam bulan sahaja. – myMetro.