Saturday, October 11, 2014

Kenapa Ramai Sangat Orang Fikir Kotor & Lucah Di Luar Sana? – Emma Maembong




Baru baru ini, Emma Maembong mendapat kritikan berbaur lucah di instagramnya ekoran mengupload gambar bersama monyet yang diletakkan di dada.

 Kami setuju dengan apa yang dikomen oleh Emma.Takkan lah tak boleh nak bergambar manja dengan binatang peliharaan.

Monyet itu punyalah comel, manja dan tak tahu apa-apa. Mungkin yang berfikiran kotor dan lucah ini tak pernah ada haiwan peliharaan kot. Biasalah haiwan peliharaan bermanja bermain di dada. Takkan itu pun nak jadi isu? Kata Emma:-

"Takkanlah pasal monyet pun nak jadi satu masalah? Kenapalah ramai sangat orang berfikiran kotor dan lucah di luar sana. Kadang-kadang saya memang pelik dengan orang0orang begini. 

Takkan monyet letak kat dada pun nak timbulkan isu?
Orang macam ini memang tak ada kerja. Pendek kata apa saja kita buat semuanya tak kena. Saya percaya kalau saya letak moneyet itu di betis atau kaki tentu lain pula komen dan kutukan mereka untuk mempersendakan saya.
Mungkin mereka sudah kehabisan idea dan tak tahu apa cara lagi untuk mencabar saya. Sebelum saya bertudung, mereka cabar saya macam-macam jadi bila sudah bertudung mungkin mereka tak tahu apa lagi nak serang."
Saya nak tergelak pun ada dengan golongan macam ini sebab mereka tak penat-penat untuk mempopularkan saya dengan macam-macam isu.


Apapun, kami puji dengan sikap Emma yang tidak mudah melatah apabila dikritik. Semoga Emma semakin berjaya dalam bidang yang diceburi.


Sumber: Beautifulnara